تبلیغ منفی یا تبلیغ هوشمند ؟

تبلیغات منفی یا تبلیغات هوشمند ؟

سلام .

امروز یه بنر بزرگ تبلیغاتی تو اتوبان امام علی دیدم که سریع نسبت بهش جبهه منفی گرفتم.

بنر تبلیغاتی اتوبان امام علی

نمیدونم اسمش رو چی بزارم!

تبلیغات منفی ؟ یا تبلیغات هوشمندانه ؟

حالا چرا اینو میگم ؟ پس بزارید موضوع رو بشکافیم.

تبلیغات منفی :

از این نظر میگم تبلیغ منفی که یه نفر مثل من ( به کسی جسارت نمیکنم ) ذهنش به سراغ افکار منفی بره  🙂 و از دید مخاطب یه تصویر بد براش درست شه و از همه بدتر از اون شرکت و کارخونه تنفر به وجود بیاد .

خب؟ تا اینجا که این تبلیغ کاملا اثر منفی داشته و باید فقط به منظره پول توی جوب ریختن بهش نگاه کنیم ولی …

تبلیغات هوشمند :

حالا چرا تبلیغ هوشمند ؟ ایندفعه هم این موضوع رو بررسی میکنیم.

من از این لحاظ میگم شاید این تبلیغ هوشمندانه باشه چرا که با همین تصویر باعث شدن همین الان یه بازخورد تو صفحه وب و شاید ۱۰۰ ها  بازخورد دیگه توی وب پیدا کنن و باعث رو زبون افتادن و معروف شدنشون بشه.

میدونید که چقدر این بازخورد ها مثبت و موثر هستند؟

چقدر باعث جستجو عکس و سایت این بنر میشه؟

چقدر میتونه بازدید سایت و در نهایت فروش محصولشون رو با ایجاد یه کمپین مناسب بالا ببرن؟

ولی نظر من چیه ؟

به نظرم این تبلیغ هوشمندانه است چرا که بار اول با دیدن این عکس بلافاصله لوگو و اسم شرکت تو ذهن شما جا میوفته و باعث میشه بعدا اگر کسی خواست از این نوع محصولات استفاده کنه یه پیش زمینه فکری نسبت به این برند داشته باشه حتی اگر اسمش یاد اون طرف نیاد.

حالا با این وجود نظر شما چیه؟ نظرتون رو برام تو قسمت کامنت ها بنویسید و بعدش بیاید یک بار معرفی من رو بخونید و ببنید این نحوه معرفی تاثیر گذار هست یا خیر؟ ممنون

بصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *